00:00
00:00
View Profile Hatchery
stay tru to yoself fool #REELMANESHIT

Pistol Whip @Hatchery

n/a, Male

bitchslappery

BSA (Bitchslappin Academy)

Robeline, LA

3/1/09

Level:
5
Exp Points:
245 / 280
Exp Rank:
167,999
Vote Power:
4.39 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
146,331
Blams:
3
Saves:
16
Whistle:
Normal

n***as fronting getting on my nervers

Posted by Hatchery - August 16th, 2010


seriously some of u fake thugs try fronting like youre something
i say eat a dick n***a

if you feeling tough then come c mee
http://en.wikipedia.org/wiki/Robeline ,_Louisiana
phillip street 54F
knock on the back door cuz the frontdoor aint working

and i know that none of u will ever show up cuz yall bitchmade

me? im an og gangsta, representin robeline louisiana
yeah i do some animatin for fun but aint nuttin serious

Keastone is a bitch

shoutout to my n***as urallmybitchesandhos & DreOG holding down swaggerhood.
much love homies

and incase u msised it, i made a diss song against the bitchmade keastone
http://kiwi6.com/uploads/hotlink?id=y1 f2zgh40b

n***as fronting getting on my nervers


Comments (5)

LOL what kind of person would go on Newgrounds and type shit like this? You sir are pathetic.

suck my dick nigga
what kind of fat bitch posts on a forum as much as you do`?
eat a dick

quit lying to yoself man.u aint a thug

SUCK A DICK NIGGA

what up Mr.T!

WADDUP HOMIE

You dead n***a.LOL.

FUCK U BITCH WATS YOUR ADRESS ILL BE THERE ON FRIDAY IM ROLLIN UP IN CLAYTON BITCH

I'll be you'll like this song <a href="http://www.youtube.com/watch?v=2vNzz2VMWac">http://www.youtube.com/watch?v=2vNzz2 VMWac</a>

FUCKING RACIST PIECE OF SHIOT